Bacım Allah aşkına bu soru mu tabi ki çıkabilirsin hiç bir şey olmaz havalar da güzel inan bebeğine iyi bile gelir kendine bunu sakın yapma. Ocak ayında doğum yaptım ona rağmen 40 çıkmadan hep dışarı çıkıyordum hele ki şu an havalar ne kadar güzel çık temiz hava al keyfine bak ☺️