2 aylık kızım ishal bundan 1 hafta öncede ishaldi geçmişti şimdi yine tekrar oldu geçen haft kaka tahlili kan vs yaptiridik bişey çıkmadı sadece sıvı kaybı var dedi vucundada bende anne sütü sadece alsın diye mamayı ek olarak kesmiştim tekrar başladım bı kaç gündür bugün yine tekrar su gibi ishal olması beni korkutuyor hem emziriyorum hem mama destekli gidiyoruz bı bebek neden ishal olur ki ? Bide popasinda 2 haftadır geçmeyen derin kanamalı pişik var ne yaptıysam geçmiyor bı ara ishali durunca iylesmeye başlayınca bugün ishal olunca o yaralarda büyümeye başlıyor aklınıza gelen bütün pişik kremlerini kullandım Sebamed bebenthon sudocrem hamezinc hametan madecasol kantoron yağı zeytinyağı yağı ve arko krem ishal için ne yapabilirim acaba alerjimi yapıyor bisey