İlk defa yolculuk yapacağım, bı yakınımdan sadece şunu duydum 1 dk süresi varmış inmem için yani kızımla valizi al in 1 dakikadan daha çok sürer korkuttu bu beni, hani bilgi alacağım kimsede yok yolculuk hakkında bilgisi olan yardımcı olurmu nasıl zormu kolay mı