2girlsmom Kızlar bebeğim 1 aylık oldu dün aşısı vardı kilosu boyuna falan bakıldı 400 gr almış ebe çok az en az 500 gr alması gerekirdi dedi 😞 hem emzirip hem mama takviyesi yapıyorum günde 3 kez 40-50 cc mama veriyorum. Mama dışında da sürekli emiyor. 5 dk emip uyuyor yerine koyduğum gibi ağlıyor süreç hep böyle saatlerce emiyor yine de uyumuyor en sonunda yine mama veriyorum ne yapayım şaşırdım bir akıl verin lütfen 🤦♀️
Byzgl_2019 2girlsmom bol su için beslenmenize dikkat edin sanırım sütünüz az. Gerçekten az kilo almış. Sütünüzü arttırmak için çaba göstermeniz lazım.
Nmt2 2girlsmom canım benimki de öyle tek sebebi uyumaması büyüme hormonu uyurken salgılanır yani sen ne kadar beslersen besle uyumadıkça kilo alımı az olur
Mucizem_06 2girlsmom benım bebegımde oyleydı 400 500 falan alıyodu sureklı memede ve mamada verdgım halde bızımkının reflusu vardı kusuyomu bebegnız
2girlsmom Byzgl_2019 evet sütüm biraz az artması için her şeyi yapıyorum. Ama fazla dinlenemiyorum o etkiliyor sanırım
ikibebek Büyük ihtimal yağlı sütü içmeden uyuyor ondan kilo alımı az olabılır ilk sütü sağıp yağlı sütü verebılırsınız
2girlsmom ikibebek ama sürekli emiyor uyuması da uzun süreli değil ki 5 dk uyuyup uyanıyor yine emiyor böyle 3 4 saatimiz memede geçiyor almıyor mudur yaglı sütü
2girlsmom Nmt2 ee nasıl olucak sen bir çare bulabildin mi canım 🤷♀️ gündüz en fazla 4 saat uyuyor gece de mama verip yatırıyorum 3 4 saat aralıksız uyuyor sonra hep uyanık
2girlsmom Mucizem_06 bu zamana kadar sadece 1 2 kez kustu kusan bir bebekte değil. Sen mamayı ne kadar veriyorsun canım?
Nmt2 2girlsmom canım benim iki buçuk aylık oldu son bi haftadır daha iyiye gidiyor sanki zamanla azalır diyorlardı zaten bi de samp simplex gaz ilacına başladık ondan mı bilemiyorum ama daha iyi uyuyor
2girlsmom Myagz 12 1 gibi mama veriyorum sabah 4e kadar uyuyor. Sonra emziriyorum ondan sonra hep uyanık emip uyuyor yerine koyuyorum uyanıyor gündüz de çok uyumuyor mama verdiğim zaman 2 saat falan uyuyor
Myagz 2girlsmom özellikle gece emzirmeye çalışın gece sütü en besleyici süt ayrıca bir aylık bebek işin bu beslenme arası çok fazla iki saatte bir yemesi gerekiyor en fazla üç
enharserap 2girlsmom süt artırıcı damla alabilirsin. Ben bestlak kullanınca farkını gördüm artırmıştı bende
2girlsmom enharserap süt artırıcı çayları falan denedim pek etki etmedi bir de ona bakayım. Ne duysam deniyorum artık
Defnnanns 2girlsmom merhaba sizi happy momdan biliyorum hemen hemen aynı doğum yaptık 28inde doğum yaptık bizde bir ayda 700 gr almışız bizede dr az dedi süt artrıcı damla verdi ve bol su dedi ama sütüm iyi bebeğimin kakası çişi de iyi bence aileye de cekiyor diye düşünüyorum anne zayıf baba zayıf bebekten ne bekleyecez ☺️ Sağlıklı plsunlarda biz yine elimizden geleni yaparız
Byzgl_2019 Defnnanns o ilerki dönemde belli oluyo şu an çok erken. Bir bebeğin ilk ay en az 500 g alması lazm. İlk 6 ay düzenli kilo alacak. 6 aydan sonra da zayıf mı toplu mu olacağı belli oluyo. Benim ki 2300 gr doğdu 1 ay 3300 2 ay 4600 3 ay 5800 4 ay 6500 6 ay 7500 dü sonra birden çok yavaşlıyor zaten yaşına girdi daha yeni 10.500 oldu. Devamlı 1 kilo almıyo zaten. İlk 6 ay ne kilo alırsa kardır sonra çok yavaşlıyo
2girlsmom Defnnanns Meraba canım sana 700 gr az dediyse bana ne derdi acaba 🥴 boyu kaç cm uzamıştı? Bende bugun eşime aynısını dedim bende küçükken cok zayıf bir bebekmişim o da belki öyle olucak kızımın boyuda 59 cm 5 cm uzamış boy kilo endeksinden dolayı az almış olabilir mi bilmiyorum bu hafta bir doktora gideceğim. Hangi damlayı kullanıyorsun canm
2girlsmom Myagz önceden 2 saatte bir uyandırıyordum 1 haftadır uyandırmıyorum gün içerisinde de cok uyumuyor bari gece uyusun diye. Zaten bende sadece o arada uyuyabiliyorum gündüz hiç uyuyamıyorum malesef bu da sütü etkiliyor
Defnnanns Byzgl_2019 doğrudur bilmiyorum sütüm de var mama vermiyorum ama ilk ay 700 gr aldı daha çok dikkat edecem bakalım inşallahh toplar
Murvet Şöyle anlatayım benim kızım 15-20 dakika emerdi ben de ilk çocuğum olduğu için emmeyi bıraktığında doydu sanardım 15-20 dakikadan sonra emzirmezdim zorlamazdım ama hemen uyanırdı ağlardı. Doymadığını anlamıyordum ben baktım ki cidden kilo alımı az hemşire uyardı bebekler çabuk yorulur gerekirse yarım saat 45 dakika emzirmeye iyice doyurmaya çalış bebeğini dedi denedim gerçekten işe yaradı o ay bebeğim baya kilo aldı ve daha rahat uykuları oldu daha uzun süre uyuyordu doyunca. O yüzden 5 dakika çok çok az emmesi açısından ilk ön sütü alıyor yağlı süt en son gelir onu almamış oluyor bebeğiniz o yüzden de kilo almaz ve çok ağlar.
2girlsmom Murvet uyuduktan sonra emmeye devam ediyor muydu? Benimki uyuyunca emmeyi bırakıyor emerken 5 10 dk sonra da hemen uyuyor bende yerine koyuyorum uyanıyor bir daha aynı bütün gün böyleyiz nerdeyse. Uyuduğunda uyandırıp emzirmeye devam edeyim o zaman
Gznpmv 2girlsmom 2girlsmom bende aynı durumdayım 1 ayda az kg almıştı ,1,5 aylık olduk bestlak işe yaradı ,1 atlık olunca mama 60-veya 90 cc vermeye başladık iki kez günde biri gece uyumadan biri öğle , onun harici sık sık emziriyorum