mom97X bnde malesef oyleyim.hamileligimde de kilo alamadim.dogum yaptigim gibi zayiflamaya basladim.68 ile hamile kalip 68 ile doguma gittim.suan 56 kiloyum.boyum 1.72 🫤kilo almak istiyorum alamiyorum.bende tek öğün yemek yiyebiliyorum.ya kahvalti yapip ertesi gune kadar yiyemiyorum,ya da aksam ustu saat 3-4 gibi yemek yiyip ertesu gune kadar yemek yiyemiyorum.cnku tek basimayim.esim isten gece geliyor.bebegim 9 aylik.bir dakika bile durmuyor.