Eee Kizlar bi sorum olacak sizlere bebegim 3 aylik philips avent ultra soft emzigini kullaniyoruz ara sirada olsa zorla tutturmaya calisiyorum ama sanki kücük geliyo gibi dudagi disarda kaliyo 6 aydan sonra olanini alsam bisey olurmu acaba
melihbugraninannesi Eee bende aynı markanın 0-6 ay olanını aldım desteksiz tutamıyor ben tutumca emiyor bırakınca düşürüyor emerken ses geliyor hava yutuyor gibi bende acaba küçükmü geliyor diyorum ama bilemedim ☹️
Benvanaktn Emziğe alıştırmak için istiyorsanız ben chicco'nun physio soft kauçuk emziğini öneririm hem emerken ağız duruşunu destekliyor . Ben her çesit ve markayı denedim bi onu güzel ve daha iyi tuttu şimdi diğer emzikleride emmeye alışıyor.