Emine_2222 Kızlar oğlumun ağzında dilinde dün birden bire yaralar çıktı bişey yiyemiyor sğrekli ağlıyo elini ağzıan götürüyo bu neden olmuş olabilir ve çözümü nedir acaba ne iyi gelir
Brcozll Emine_2222 bizde 15 gün önce yaşadık ağzında üşütmeye bağlı aft çıkmış su dahi içemiyordu 1 gece hastanede yattık serum ile toparlandı kızım çok zor bilirim geçmiş olsun
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Emine_2222 aft olmuştur muhtemelen genetik olabilir, üzüldüğü için çıkmış olabilir, b12 eksikliğinden çıkmış olabilir çok fazla sebebi var aslında karadut özü iyi gelir
zeysel5_6 Emine_2222 Emine_2222 aftta olablir ya da bu ara çocuklar arasında el ağız ayak hastalığı yaygın oda olablir bir doktora gösterin
whiteangelll Emine_2222 suan benım kızımda böyle hıc bır şey yıyemıyor vücudunda falan da yaralar çıktı nedeni bellı olmaya bır vırus Muş krem ılac agrı kesıcı falan verdı beklıcez bakalım cuma gününe kadar ıyı olmazsa yatışı yapılacak atesı hep 37 38
imeaeb YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Çok geçmiş olsun kesinlikle benim damağımda çıktı malesef nasıl acıyor bebekleri düşünemiyorum karadut özü birebir 🤌🏻
Emine_2222 zeysel5_6 şuan farkettim elinin içinde bu şekil şeyler çıkmış vücudunun birkaç yerindede var ve gittikçe çoğalıyor sanki
whiteangelll Emine_2222 bir an önce doktora götürün daha fazla ılermeden zaten ılk ayağında ve elınde başlıyor
soc Merhaba çok geçmiş olsun. Benimde oğlum 2 yaşında bu akşam aglayarak dudağını gösterdi beyaz sivilce gibi bişey var netten baktım hemen aft denilen şey birebir aynı yarın hastaneye götüreceğim neden çıkar hiç anlamadım canı da çok yanıyor 🙁😞