yldzzz557 53 günlük anne sütü ile beslenen bebeğim var bebeğim gunde 4 5 kere kakasını yapıyor ve cok kokuyor. Kakasını yapmasa da cok kokuyor . Normal mi bu durum ? Yoksa bezden vs mi kaynaklı ya da bir sorun mu var acaba ?
peramomms yldzzz557 benim bebeğim üşüttüğünde kokulu kaka ve gaz yapıyor bende üşütsem sütümden geçiyor
yldzzz557 peramomms bu hep olan bisi başından beri sonradan sorgulamaya başladım. Usutmeniz dışında kokusu olmuyor yani oyle mi ? Bezden mi acaba ya da sürekli kakasini yaptığı icin mi anlamdim
peramomms yldzzz557 evet olmuyor belkide 4-5 günde bir yaptığı için mi kokuyor benimki her gün bir kere kesin yapıyor
yldzzz557 peramomms yok yanlış anlamissiniz benim bebegim 4 5 gunde bir yapmiyor. Günde 4 5 kez yapıyor