4 aylık bebeğim özellikle gece uykusunda kıçı başı her yeri oynuyo eliyle yüzünü buruşturuyo elleri kolları sürekli yüzünde ovalıyo yüzünü, ayaklarını kaldırıyo ama tüm bunları yaparken gözü kapalı ağlamıyo. İki dakika duruyo sonra yine aynı sabaha kadar böyle. Moro refleksi değil bu sıçrama şeklinde değil yani o refleks çok azaldı zaten. Anlamadığım ne bu hareketler yumulmaktan yusyuvarlak yapiyo kendini ,ben de uyuyamıyorum o da dalmıyo bıktım. Var mı bunu tecrübe eden fikir verebilecek🤦♀️