Motivasyon amaçlı açtım buradan birbirimize destek oluruz diye düşünüyorum
Benim oğlum 16 aylık birden bire oldu dün hiç ısrar etmedim akşam yedi çok acıkmıştı artık
Sabah kahvaltı da hiçbirsey yemedi zorlamadım ( zorlamıyorum ama içim içimi nasıl yiyor :) ) öğün sayısını mecbur azaltcam çünkü sürekli reddetmesine ortam hazırlamış oluyorum bu da olmuyor yemegi önüne koyuyorum bakıyorum bir iki kaşık yemiş bakıyorum hiç yememiş 😂 SABIR DİYORUM SABIR GEÇECEK