kkbb367 Yemek masası salon da mı olmalı kızlar sizce mutfakta da güzel olmaz mı yeni yemek masası Alicam ama salonu daraltmak istemiyorum çok kararsız kaldım
bisenakillisinzaten kkbb367 bence güzel olur bir tanıdığımız yemek masasını mutfakta kullanmıştı hem salonu geniş duruyordu hem de yemeklerini mutfakta yiyorlardı bence olabilir neden olmasın
Brokolilim kkbb367 İmkanınız var ise iki yerdede kullanmanızı tavsiye ediyorum benim mutfağı geniş 6 kişilik kullanıyorum salonda 8 kişilik kendi ailemle oturunca mutfakta yiyoruz ama misafir gelince salonu açıyorum sizede tavsiye ederim ☺️
Ballilokmam11 kkbb367 biri geldiğinde mutfakta çok hoş olmuyor açıkçası o dağınıklık yada kokusu imkan varsa ikisinde de olsa daha iyi
kkbb367 bisenakillisinzaten banada öyle mantıklı geliyor konsol almıştım ben diğer evimiz yer dar diye masa almamıştım şimdi yeni ev aldık mutfagim geniş çok şükür orada güzel olacak salonu baya kalabalık gösterecek
Nikita kkbb367 benim yayla gibi salonum var. Yemek masamı koydum yaylalığı yok oldu. Mutfak kaldırıyorsa en iyisi
kkbb367 Brokolilim bende çok istiyorum salonada masa ama cok sıkışık olacak gibi konsol var koltuklar var masada koyarsam çok kalabalık olack
Brokolilim kkbb367 Konsolları çıkarın bence her iki yerde kullanın çünkü mutfakta misafir ağırlamak hoş olmuyor gerçekten benim naçizane fikrim servis yaparken o görüntü hoş olmuyor
Esoz1110 kkbb367 Mutfakta da olur madem geniş ise tabi siz servis yaparken birileri sizi izlerken dikkatiniz dağılır mı bilemem
Fatmauslu kkbb367 ben mutfakta kullandım yemek masası . Salonu daralmasın diye daha iyi oldu. Mutfağım büyük mutfakta yiyip içiyoruz .ama yeni eve gecersem ins hem hem salona alasim var ailemiz geniş sığmıyoruz çünkü
Esoz1110 kkbb367 Ben birisi bana bakarken heyecan yapıyorum dökülecek gibi oluyor elimdekiler tek olmam lazım
kkbb367 Esoz1110 valla o yönden çok kötü olacak bende sevmem hiç en bildiğim şeyi bile yapamam birisi bana bakarken
Fatmauslu kkbb367 ben kılıf diktirdim rengi pembeydi 5 yaşında oğlum kendi yiyince batiyoriyor çıkarıp yıkıyorum çok iyi oldu byle . Ha salon için daha ağır mobilya istiyorum onu mutfağa koymam ..benimm mutfaktaki daha spor bir takım temizliği kolay
Minel-inannesi kkbb367 salonumda yemek masasi yok. akilli masa var, hem yemek masasi hem orta sehpa olarak kullaniyorum🤷
kkbb367 Minel-inannesi sandalye nereye koyuyorsun canim onuda düşündüm ama sandalyeleri koymak da sıkıntı
Minel-inannesi kkbb367 sandalye mutfaktan goturuyorum ihtiyac olursa. Masanin boyu ayarlandigi icin koltuklar yeterli geliyo zaten bizim ailemize😊