Küçük geliyorsa 6 kullanın bende 6 kullanıyordum o zamanlar 21 aylıkken 7 ye geçtik bezden beze de fark ediyor bazı bezlerin kalıbı çok küçük oluyor bebem natural var mesela 6 numara o biraz da olsa oluyor 7 numara bulamayınca onu kullanıyorum ama başka hiç bir bezin 6 numarası olmuyor