2 yaşa giricez 1 ay sonra ,4 ay önce memenden kestim çok düşkündü kestikten sonra uyur geceleri diye düşünüyordum ama hala aynı.Uykuya dalamıyor zor geçiyor ve gece yerine koydukca ağlıyor kendi yatağında değil bizim yatakta uyumak istiyor ve sürekli mızlanıyor çok yoruldum.Benim gibi olanlar var mı yanlız mıyım😕