Unhappy_ Çok istediğiniz bir şey için dua ettiniz mi? Kabul oldu mu? Ben çok istediğim bir şey için dua ettim kabul olmadı 1 sene sonra iyi ki kabul olmadı dedik. Rabbim herşeyin hayırlısını verir.. Allah dualarımızı hayırlı ise kabul etsin İnşallah
YorgunEbeviyen Unhappy_ evet çok istedim oldu elhamdulillah çok şükür rabim hakkımızda hayırlısı olanı versin inşallah
Unhappy_ Benimde Allahımdan istediğim bir duam var Allahın iZniyle hayırlıdır. Rabbim tez zamanda kabul eder İnşallah
Birdunyabircennetannesi Rabbim nasip etmedi Nedenini bilmiyorum öbür dünyada mükafatını alacağım inşallah
Leylaa_ Unhappy_ isteklerimi söylerken hayırlısı ise bize nasip et diyorum . Ettiğim dua kabul oluyor çok şükür . Olmuyorsa daha güzeli oluyor sonra
Temizlikperisi Unhappy_ evet bi an önce kendi evime çıkım diye dua etim namazın sonunda oda oldu cok şükür 😂
Kuzey_Melis_Momm Unhappy_ 32 yaşındayım bu güne kadar ettiğim bir tane dua bile kabul olmadı . . Hiç birisi için iyi ki olmamışta demedim . . Artık bıraktım dua filan etmiyorum etsemde olmuyo zaten . .
Bellabells Kuzey_Melis_Momm öyle düşünme.senin o duan kabul olmamıştır. Bir sebebi vardır.rabbim başka bir yerden vermiştir dualarının karşılığını.ben de senin gibi düşünüyordum önceleri.ben kendim için değil ama ailem için hep dua ediyordum.onlar için istediklerim olmadı ama onlara istediğim hayati Rabbim bana yaşattı.uzun süre dualarım kabul olmadı diye sitem ettim ama belki rabbimin ailem için planları farklıydı.
Zlm Unhappy_ öyle değil mi zaten Allah duaları 3 şekilde cevap verir ya kabul eder ya bekletir daha iyisini verir ya da kabul etmez en güzelini verir derler