Doğduğundan beri molfix kullanıyoruz istisnasız her bezi taşırıyor. Bebeğimin üstü ıpıslak oluyor ve en fazla 1-2 saat bekletiyorum bezini. Küçük geldiğini düsündüğüm icin 2 numaraya geçtim o da aynı. Her türlü bağlama seklini deniyorum ama galiba pipisiyle alakalı cünkü bağlayınca yan yatıyor pipisi. Böyle bi durumda ne yapmalıyım :(