2 ay 10 günlük oğlum ve nerdeyse 1,5 aydır capaklaniyor gözleri şişiyor kizariyor.goz kanalı tıkanmış masaj yapa yapa geçirdik doktora da gitmiştim damla verdi o geçirmedi masajla düzelmişti yine oldu ama şimdi masaja rağmen geçmiyor süt damlatiyorum pamuğa çay damlatip gözüne koyuyorum. Var mı bununnbir çaresi göz pınarı sertleşiyor oraya da masaj yapiyorum