serendipity16 bir şeyler yiyebilmesi için oturması beklenmiyor, başını dik tutabilmesi önemli. Herhangi bir boğulma riskinde öğürebilmesi için. Mamayı elbet bırakacaksınız bebeğinizin besinlere alışması, tatları öğrenmesi gerek. Biz 6.ayda başlamıştık kilosu önden gittiği içindi. Doktor uygun görseydi 5.ayda başlamak isterdim, bu konu zaten yavaş ve aşamalı ilerleyen bir süreç olduğundan endişenizi yersiz buldum