agustosbocegimm1608 her annenin sütü ikiz bebeklere yetecek kadar çoktur sadece yağ oranı belki azdır onu da tükettiğin besinlerle halledebilirsin sütüm mü yetmiyor diye sakın düşünme düşündürmelerine de izin verme beynine bu şekilde bir düşünce yayarsan sütünde kesilir sürekli olumlu düşün aynısını ben yaşadım sütüm hamileyken gelmeye başladı ve doğuma sebep oldu 250 gram ödem attı kızım 1 ay içinde çok güzel kilo aldı bir gün çok dişim ağrıyordu sigara içtim ama içime çekmedim ve o dakika düşündüğüm tek şey sütüm kesilecek oldu ve gerçekten de sütüm akmamaya başladı tanıdığım bir ebe var ona sordum sigara mideye inmiyor senin midene giden süt yapıyor korkma zaten onu da içine çekmemişsin dedi kafam rahat olunca sütüm var demeye başladım ve 2 aydır günde 7-8 kere kıyafet değiştiriyorum fix göğüs pedleri taktığım halde sütüm akıyor kıyafetlerime sızıyor kısacası herşey kafada başlayıp kafada bitiyor süt eğitimi aldığım zaman da aynı şeyi söylemişlerdi ❤️😘 sen mükemmel bir annesin elbette herşey mükemmel olmayacak arada aksilikler yaşanacak ve unutma ki çok kilolu bebekler sağlıklı bebekler değildir zayıf bebekler de var ama sağlığı yerinde olan zaten bi aksilik olsaydı doktorun sana gerekli şeyi yapmanı söylerdi yarım saate bir hatta canın acımıyorsa 15 dakika da bir emzir emzirmek de sütü arttırıyor bebeğini de kendini de çıplak yap yorganın altına gir bi yarım saat tensel temas hem bebek gelişimine hem anne sütü arttırımında çok faydalı bunu da eğitimde söylemişlerdi gerçekten de faydasını görüyorum ✨minnoşu mıncır yerime kalbinden sarılıyorum sana annik ❤️❤️☺️