Kızlar oğlum 7.5 aylık 6.5 aylıkken ek gıdaya başladık. Başta çok iyiydi kaşık görünce hemen ağzını açıyordu. Vermeyince ağlıyordu. Bir yerde bozuldu çocuk asla ağzını açmıyor şimdi. Blw yapayım diye önüne koyuyorum her şeyi ağzına sokak çocuk yemeği sokmuyor ağzına. Öneriniz var mı nasıl yediririm. Ekmek verince eline ekmek yiyor sadece.