Öncelikle bildiğin ateşle yakmıyorlar içini rahatlatayım bu konuda. Benim oğlumdada oldu K vitamini iğnesi de vurdular yaktılarda. Kulak çubuğu benzeri bir çubukla göbeğini kulak kurular gibi içine hafif baskı yapıyor o kadar. Sanırım can acısı değil de biraz korkudan bebekler ağlıyor. İçin rahat olsun sonrasında hemen geçiyor.