Kızlar merhaba, bebeğim 49 günlük çok kusma problemi yaşıyoruz doktora gittiğim de gazı vardır kilo alımı normal demişti ama bu son 1 haftadır falan meme emerken bile kusuyor önceki kusmaları kalıntı gibiydi çökelek gibi kusuyordu şimdi meme emerken süt olarak kusuyor, fazla süt geliyor heralde diyorum 1 memeden emziriyorum ama yine kusuyor balına böyle birşey gelen var mı acaba