Kızlar kendim için yazıyorum 4 ay önce apandis ameliyati oldum ama son bir aydı ameliyat yerimde sertlik acı hissi vardı doktoruma tekrar gittim içten dikiş ı’m acılmıs fıtık dışına cıkmıs tekrar ameliyat olmam gerektiğini söyledi artık korkuyorum 2 sezeryanım var birde apandis ameliyatım var bu 4 olacak kesilmek ten korkuyorum artık yaşayan varmı?