gzplt Divayorgunxx evet acıktığı zaman emiyor çok şükür ben de çok kararsız kaldım meme reddi mi diye
Divayorgunxx gzplt degildr bnce aç olmadigi icin emmiyodur.1 saat cok az bi sure zaten.yenidogan bile 2 satte acikiyo
gzplt Divayorgunxx Yenidoğan zamanından beri 1 saate bir emiyordu ben de ona alıştım ya şimdi of bu çocuk emmiyor çok oldu emeli diyorum bir bakıyorum 1 saat olmuş halbuki