ahsenlinam sanırım geri dönüş alamamışsınız eczanelerde bebek beslenme sondası var benim de sütüm çok az gelirdi mama verdiğim sürede sonranın bir ucunu biberona koyuyordum diğer ucunu göğüsüme yapıştırıyordum meme ucunu ağzına aldığında sondayı da veriyordum mamayı çekiyordu zaten o sonra kıl gibi çok ince