balmom59 sudess evet rüya öğünü yapıyorum 6 aylık olduk bugün 3 ayından beri rüya öğünü yapıyorum gazını çıkartıp yatırıyorum
mekame3 sudess 2 saatte bir bazen daha sık uyanıp emip uyumaya başladı gazınıda çoğu zaman çıkartmıyorum uyanıyor diye bir sıkıntı olmadı normalde gündüz bazen kusar reflüden
balmom59 hilaaldaban mesela gece 2de kendisi uyanıyor ya Ben o uyanmadan 1.30 gibi alıyorum emziriyorum uyandırmadan alttan üstten gazını çıkartıyorum geri yatırıyorum ve uyanmıyor Ama gazını çıkartmazsam uyanıyor Bunu gece 2 kere yapıyorum bi12de bide 4te
hilaaldaban balmom59 benim oğlum 4 ay 27 günlük aşırı sık kalkıyor sürekli memeye gelmek istiyor uykudan ağlayarak uyanıyor yani gazlı bi çocukta artık ne yapacağımı şaşırdım
balmom59 hilaaldaban instagramda uyubebegim_uykulog sayfası var bir bakmanızı öneririm benim bebeğimde aşırı gazlıydı 6. Ayına girdik bitti sayılır Emzik verdinizmi
ilaxidexi sudess gece uykusuna 12 gibi giriyor, sabah 8de kalkıyor. sütü çok olan bir anne değilim, mama destekli gidiyoruz. uyandığımda memelerim tam dolmuş oluyor ikisini de emip tekrar uyuyor 10.30’da güne başlıyoruz 🙏🏼
hilaaldaban balmom59 verdim evet tutuyo geceleri gazdan kıvranıyor ağlıyo gözleri kapalı oysaki uyuyacak çocuk ama gazdan uyuyamıyor her gece böyle ne yapacağımı şaşırdım
balmom59 ilaxidexi sabah 7de uyandırın ona göre düzen oturtun akşam 9 da gece uykusuna geçer Herşey sabah erken uyandırmakla başlar geç kalktığı için geç uyuyor😅