Oğlum 49 cm ile doğdu bugün 47.günü dün baktırdım boyuna 3 cm uzamış sadece bu normal mi
eminegee normal
bisenakillisinzaten boyu az uzamış geldi erkek bebeğe göre banada ondan sorayım dedim