cokbilmismom buketbb her emziği kabul ediyorum ki alıştığını ister hangisini kullanıyorsanız onun yenisini alın. Başka tavsiye isterseniz chicco veya avent
damlaozzz buketbb Avent aldım onu öneriyorlardı ama bizimki ne yaptıysam tutmadı bibs emzik aldım ilk seferde tuttu sizde öncelikle avent deneyin paketlerinde ortodontik diye belirtiliyor bazı modellerinde tutmazsa başka deneyebilirsiniz
afraybars1 buketbb philips avent ve bibs ikiside gerçekten mükemmel emzikler kızım ikisinide anında tutmuştu
buketbb Hiilyuss bende Tommee tippe kullanıyorum onu sevdiği için ama şimdi ne alsam bilemedim 0 6 aydı aldığım
ZeydsMom Hiilyuss aksine dis hekimleri damakli emzikleri onermiyor. Ortodontik emzik oneriyorlar zaten
ZeydsMom Hiilyuss ben de guvenli makalalerden okumustum.ve bir de dis yapisini emzik 3-4 yastan sonra bozuyor cene falan hizla yerine oturma buyume donemine girdigi icin. Oninicin 2 yasta artik biraktirmak lazim diyorlar.