Masallevom Kizlar ben doğduğuktan bı 25 gün sonra falan mamaya basladim. Bebeğim sadece anne sütüyle hiçbir zaman doymadı. Sadece anne sütü beren anneler kaldı mi çok merak ediyorum kaldıysa ne sıklıkla besliyosunuz
[silindi] Masallevom Neye göre doymadığını düşünüyorsunuz. Benim oğlum ilk 4 ay sadece anne sütü aldı ilk 12 gün meme tutmadığı halde sağarak verdim sonra memeden emdi sarılık dahi olmadı. 2 saatte bir emzirirdim o dönemler günde bir tane promalt içiyordum. Arada da sağardım ne kadar çıkıyor bakmak için. Doyup doymadığını ilk 40 gün kakalı bezlerinden sonrasında da çişten takip edebilirsiniz. Siz neden doymadığını düşünüyorsunuz.
Yusufmrv Masallevom ben sadece anne sütü verdım canım. Ilk 2-3 ay 2 saatte bir emzırıyordum uzayaN sarılık vardı cunku . Ama onun dsındada ne zamn istese emzırdım. Memede yasadık bi nevi 3 aydan sora gece nezamn uyanırsa ozamn emzırdım
Elif112 Masallevom bebeğime ilk 7 ay sadece anne sütü verdim biraz geç başladık ek gıdaya bir ay kadar hem çok alerjik hem kilosu önde olduğu için, siz nasıl anladınız doktormu başlattı mamaya
1seda1belinay [silindi] canm doydugnu kakalı bezınden nasıl anlıyoruz pekı. Gun icinde kac kere yaptıgıylamı alakalı
ayssmt Tuananinannesi emen bebek icin uc saat cok geldi bnm oglumda 8 aylik bnde emzirdim mama kullanmadik hani mama yiyen bebekler uc saatte 4 saatte bir bi biberin yerde emenler genelede saatte bir emer
Deletedmom196 Elif112 ya bişey sormak istiyorum bende ek gıdaya gec başladım sütü yetiyor diye kilosuda iyidi diye şimdi 9 ay 26 günlük ama ek gıda hiç yemiyor. Sizinki kaç aylık şuan ek gıdayla aranız nasıl
denizcocuk Masallevom benimki de 7 aylık sadece anne sütü alıyor. İki ay emdi. 5 aydır sağarak veriyorum. Ek gıdaya da geçemedik sayılır. İki çay kaşığı püre ya da yoğurt falan zorla veriyorum
Adarenn denizcocuk sagarak nasıl yetistiriyorsunuz 4 aydır bende sagiyorum ama 2 ayından sonra günde bir kere mama veriyordum sonra ikiye çıktı şuan 4 ay 4 günlük ve 3 kez mama veriyorum süt çok azaldi
Minikoglumb denizcocuk sadece sağarak mı veriyorsunuz sadece sağınca süt azalıyor diyorlar bebeğe yetiyormı
sevgice Masallevom arkadaşımın oğlu nerdeyse 8 aylık ek gıdayı reddediyomus sadece anne sütüyle besleniyo. Tosun gibi maşallah 😂😂
Sanslianne Masallevom 2 ay 15 günlük sadece anne sütü alıyor. Gündüz ne zaman isterse bu da 2 saati geçmiyor gece de uyanınca emiyor. İlk doğduğunda sarılık dahi olmamıştı.
Haticektrnc 14 aylık bebeğim var. Halen neredeyse sadece anne sütü ile besleniyor. Ek gıdayı çok az kabul ediyor.
OznrAlparslan Mlila aynı gün doğum yapmışız galiba 😂😂 ben daha başlayamadım ek gıdaya tüm çevre baskısına rağmen
ipek39ela Benim kızım da 3 ay 13 günlük sadece anne sütü alıyor doğduğundan beri ve kilo alımı çişli bez sayısı doyduğunu anlamak İcin yeterli 3090 gram doğmuştu 3 aylık kontrolünde 6670 olmuş kilosu ve hala her öğünde tek meme ile doyuyor
Seldackn ipek39ela benim bebeğimde 3085 gr doğmuştu 3 ay kontrolünde 6500 kiloydu hala tek meme emiyor boyu kaç sizinkinin bana zayıf dyolar çocuğa bana zayıf gelmiyor sedefe emiyor birde alerjik çocuğum
Svdmm ipek39ela masallah ,benim kizimda 3 bucuk aylik , 3400 dogdu suan 5600. Sadece ilk 1 ay 1 kg aldi sonrasinda 500 - 700 seklinde aldi.mamaya baslamadik.boyu cok cabuk uzadi cunku suan 64 cm , goren 5 aylik gibi diyor 😂
Ahanife Masallevom kızım 9 aylık şükür anne sütü ile besliyorum 6 ay sadece anne sütü aldı 3 ögün ek gıda ana ögün hala anne sütü alıyor
Kybele İlk 6 ay su dahi vermedim, şu an 8 aylık olmasına rağmen hala ana öğün anne sütü, bazı günler ek gıda vermiyorum bile çok şükür. Çişli bezlerini takip ettim ve hiç saat gözekmeksizin her istediğinde/aç olduğunu düşündüğümde emzirdim.
Bahar1425 Masallevom 3 ay 20 günlük bebeğim anne sütü veriyorum sadece 5 gün öncesine kadar yarım saatte emen bebek şimdi 2.3 saatte bir emiyor. Etrafı keşmeye başladığı için. 5 dakkada karnını doyuruyor sonra oyun oynuyor başka birşey vermiyorum. Ara da su veriyorum. Bana kalsa yarım saatte bi emzirmek istiyorum ama almıyor tok olduğu için acıkınca zaten kucağıma aldığımda memeye yatırıyor kendini
Zeynep-iremnur1 Bahar1425 benim kızımda aynı 3 aylık olmasına 1 hafta kaldı böyle 2 3 saatte bir emiyor diyorum aç olsa Emer uyumaz yada demek doyuyor diyorum. Demek tek bizde böyle değilmiş :) bende memeyimi istemiyordum diyordum daha :)
zezeeyyy 6 ay 1 haftalık bebeğim sadece anne sütü alıyor ve kilosu normalin biraz üstünde ne zaman isterse o zaman emziriyorum belli bi saati yok🥰
Rabia58 Masallevom Şuan 4.5 aylık sadece anne sütü alıyor. Doğun yaptığımda ilk 3 gün sütüm olmadığı için mama verdim. Sonrasında da 1 hafta kadar anne sütü+mama olarak devam ettik. 10 günün sonunda sadece anne sütüne geçti ozamandan beri de anne sütü alıyor. 3 4 saat durabiliyor bir emmesiyle. Ama bazen sürekli emmek istediği de oluyor .
Gulfem07 Rabia58 ne güzel sütünüz varmış demek ki gelmiş.Bende aynı şekilde yapıyorum ama emdikten sonra ağlıyor mama da aliyor 16 günlük olduk ne zaman sütüm çoğalacak diye beklemedeyim
Ozsahantuba Masallevom ben de hiç mama kullanmadım sadece anne sütü verdim 40 günden sonra çişli bezini ve kilo alımını takip ettim 1 yaşın da hala da alıyor maşallah ben helva ve bol su ve pekmez şerbeti içiyordum