tuanatanr benimki de 10 aylık söylediği heceler sürekli değişiyor ama daha konuşmuyor tabii. Yaşında konuşur diye düşünüyorum daha erken. Bir ara sürekli ‘ba’ sesi çıkartıyordu her şeye babababba sonra ‘ü’ demeye başladı şu an ‘ada’ ya da ‘dada’ çok diyor bazen emmek istediği için ağlıyorsa ağlarken mememe diyor ama her zaman değil.