cemilekilicvuran Kızlar 24 gündür sezaryan doğum yaptım ve sezeryan göbeği için korse kullanmak istiyorum ne zaman başlamaliyim??
Deletedmom_216 cemilekilicvuran benim doktorum dogumdan sonra ayaklansigimda korse takmami soyledi hem rahim hizli toparlansin diye dedi ama gobek icin bilemiuorum canim 1 hafta kadar taktim sonra cikarttim cok zor oluyodu dikisler korse bebek vs
CaganikoFernandez cemilekilicvuran benim doktorum korse önermedi 15 gün oldu doğum yapalı hiç kullanmadım
cemilekilicvuran Deletedmom_216 Bende zor olur diye kullanmaya başlamadim birde dikişlerim çok ağrıyordu yeni yeni geçiyor ağrılarım ama o göbekte gitsin istiyorum ne yapmalıyım bilmiyorum
Deletedmom_216 cemilekilicvuran aslinda zor olmazdi yani bende olmadi acikcasi. Hareket ederken korse beni kisitladigi icin acimadi siz kendi doktorunuza sorun bence o daha iyi yonlendirir sizi ☺️