Kardeşim her evime geldiğinde içi sıkıldığını , ürktüğünü içine fenalık bastığını söylüyor. Hafta içi geldi , abla şu eve baktır içime hep fenalık geliyor bişey var bu evde dedi. Beni de korkutuyor. Hislerin kuvvetli bişey var bu evde diyor hep🫣 hocaya falan git diyor . Yedek anahtarımız kv de var ben bırakmıştım unuturum falan sende bulunsun diye, ama bir şey yaptıracağını zannetmiyorum evden dışarı hiç çıkmaz hoca falan bilmez çünkü. Bir de evlenince zorla çeyiz sermesi yapmışlardı biri yatak örtümün püsküllerinden birini kopartıp eşyalarımın içine sokmuş ben de diğer püskülünü sökmüştüm. Ne yapmalıyım sizce