Çünkü açlıktan ölse de uyanmıyor. Mıkırdanıyor veya eli kolu hareketleniyor acıkmış belli ama uyanamıyor. İlla ki 15 20 dk uğraşıp zorla uyandıracağım. Prematüre doğdu 2.5 kilo acaba o yüzden mi? Hiç açlıktan ağlayıp uyanmadı henüz.
Bu aydaki bebekler kendi uyanıyor dimi? Sizinki nasıl? Uyanıyor mı?