defnemomm_ 060606 çok küçük 🥹 5.ayda oturdu ama destekle tabii ki, şimdi 7 aylik tam oturuyor ama çok da düşüyor geri ye doğru yanlara doğru 😂😂 yastık koyuyorim hep
Themom_ 060606 sizin bebeğiniz daha cok kücük bizim doktorumuz 4,5 aylıkken destekle oturmaya basla demişti 6 aylıkken desteksiz kendi oturuyordu
ilenalemin defnemomm_ benim 4 ay 20 gün.kucagımd açık iyi oturuyor ama koltuga vs destekli koyunca kendimi yana doğru atıyor.acaba erken mi
defnemomm_ ilenalemin evet canım daha küçük benimki de o ayda öyleydi hatta tam oturamiyodu bile hafif eğimli
ilenalemin defnemomm_ peki azar azar böyle oturtmaya devam edeyim mi sizce.kucagımda çok iyi oturuyor aslında ama yavaştan cansız desteğe geçmek istedim.azcık da fazla kilosu var ondan da olabilir 😂