Mce bizimde maddi durumumuz kötü değil zaten sadece ev için beklemek bana mantikli gelmiyor. Benim bebeğim zor bi bebek değil hem şuan düşünmüyorum 2-3 yaşı için düşünüyorum. Kimse kardeşi var diye yazik olmuyor ya da ikinci olduktan sonra ilk çocuğa artık seninle ilgilenmeyecegiz, yemegini kendin yap, kəndine bak denmiyor. Bende dahil olmakla etrafimda herkesin yaş aralığı az olan kardeşi var herkes memnun iyiki kardeşim var diyor. Tam tersi tek çocuk olanlar memnun değil hallerinden ya da uzun süre ikinci çocuğu istemeyen ebeveynler çoğu zaman keşke daha once yapsaydim diyor. Siz istemiyor olabilirsiniz o gücü kendinizde hissetmiyor olabilirsiniz ama benim çocuğum adına uzulmenize gerek yok.