4 Ay 27 Günlük oğlum var kızlar ama gerçekten zor bir bebek doğduğundan beri başta ilk iki ay gerçi daha basitti ilk başlarda uzamış sarılık oldu oğlum o yüzden her iki saatte bi uyuyor olsa bile kalıdırıp hep emzirdim üçüncü aydan sonra çok değişti geceleri çok sık kalkıyor bi ara inanılmaz ağlama krizleri vardı katıla katıla ağlıyordu üçüncü ay sürekli böyle ağlama ile geçti sonlarına doğru artık böyle sık sık uyanmalar başladı hala daha devam ediyor ben zaten doğduğundan beri alıştığı için mi bilmiyorum ama daha bir kere hiç uyanmadan dört saat uyumuşluğu var onun harici iki saatte bi kalkıyor ya da saat başı ağlayarak gazlı bir çocuk kendisi ama gece ne istediğini inanın hiç bilmiyorum ağlıyor alıyorum kucağıma yalancı emziği verip pış pış yapıyorum sonra bir bakıyorum kendini geri ittiriyor ağlıyor kasılıyor sanırım gazdan diye düşünüyorum ya da emmek mi istiyor anlamıyorum gece sadece 1 defa mama veriyorum oda uzun uyusun diye 170 cm içiyor ama iki saat sonra tekrar kalkıyor bende acıktığını düşünmüyorum emzirmiyorum sakinleştirir uyutmaya çalışıyorum iki gün annemde kaldım artık uykusuzlukta mahvolmuştum her uyandığında emmek mi istiyor yoksa emince gazına iyi mi geliyor rahatlıyor mu bakıyorum çevremdeki insanlara geceleri çocukları kesintisiz uyuyor benim oğlum yok yani bir defa şahit oldum ben ne yapacağım yani bu nasıl düzene girer dün gece uyutmadan acı elma yağı ile ayaklarına karnına masaj yaptım gece lambası loş ışıkta uyuttum Nurse hurveys colex şurup aldım dün ondan verdim yatırdım ama bilmiyorum benim artık aklım almıyo bu çocuk doymuyor mu yoksa gazdan mı böyle yapıyor ne yapacağımı şaşırdım gerçekten artık birde mız mız bi çocuk yani kendi kendine çok fazla vakit geçirmez ağlar mızıldar 😔