asselll Kizlar kızım 1 yaşında yüzüstü uyuyor bu yüzden hangi bezi denediysem hepsi karnına doğru çıkıyor sırılsıklam oluyor bez değiştirmekle kalmayıp üstünü değiştiriyorum uykusu kaçıyor varmı önerisi fikri olan
YumukluSucurtaa asselll bebeğim şekilden şekile giriyor uyurken genelde yüz üstü Molfix kullanıyoruz sıkıntı yasamadik
kucukprensannesi asselll molfikx kullanıyorum hep kaçırdı. Arkadaşım sleepy verdi birkaç adet denemem için onu dedinim onda da kaçırdı. Goon denemiştim onda da oldu. Bende şastım kaldım
bikahveicelimmi asselll bedeni dogru secmiyor olabilir misin? Veya baglarken biraz daha sikmayi deneyebilirsin benim oglum da ayni sekilde uyuyor ne molfix ne goon da sizinti problemi yasamadik
asselll kucukprensannesi bende hepsini denedim inanın birtek Prima kaldı denemediğim onuda alamam sanmıyorum bezini uyandikca değiştiriyorum ama çare olmuyor
BENOYLEUYGUNGORDUMM asselll 1 yaşında yüzüstü uyuyo ama hiç böyle sıkıntılarımız olmadı. Bezi prima premium care
Ballilokmam11 asselll benim kzimda gece beslenmesine devam 15 aylik olacak ve yüzüstü uyuyor hiç de tasma problemi yaşamadık pampers kullanıyoruz ama külot bez deneyin bence hangi marka olursa olsun
3kedili2bebekli asselll cırtlı aldım geceleri sadece kullanıyorum oğlumda problem yaşıyordum ben normalde baby turco kullanıp çok memnundum ama oğlumda hep sizdiriyordu geceleri 2 aydır her bezi denedim bunda kesildi