Bebeğim 1 yaşına girmek üzere. Bu ara diş yüzünden sanırım o kadar ısırıyor ki göğsümün ucunu delik deşik oldu. İlk birkaç gün mama verdim göğsüm iyileşsin diye şimdi mamada içmiyor, mecbur emzirmem gerekiyor her emzirdigimde tekrar ısırıyor, bacılar bir fikir lütfen. Aynısını yaşayıp geçiren oldu mu? Artık ağlayarak emziriyorum. Geceleri sürekli meme istiyor canımın acısından uykuyu unuttum