Gizmokzilla bebisliozlem benim oğlum çabalıyodu ama emekleyememişti. 6 aylık oldu tam o gün aktif emeklemeye başladı bizimkine çok şaşırmıştı herkes erken diye o yüzden 5 aylık da emekleyen vardır şaşırmam eksosps
aylinburay bebisliozlem Benimkide beş aylık poposunu kaldırıp ilerliyor dün koltuğun altına giriyordu olablir yani benim de merak ettğim konulardan biri bu 😁
eozlem Bu zamane çocukları ne kadar garip ya. Benim oğlan daha iki aylık tummy time yaparken ileri gidiyor bacaklar kurbağa gibi 😂
atarepla Abim 4 aylık emekleyip 7 aylık yürümüş yani olabilir diyorum. Kendisi 6.5 kilo doğan bir tosuncuk olduğu için erken gelişmiş ahsjsus.