g_tm59 sakarya dayim bende. Aslinda oyle cok fazla bi soguk yok (gece ve oglene kadar tabi cidden cok soguk oluyo) ama benim evim garaj ustu oldugu icin soguk. O yuzden acmaya basladim 35 de yakıyodum her yil suan dada o sekidle yakiukrum sabit kaliyo hep