moma23 Günaydın hanımlar aktif emzirip ne zaman adet oldunuz? 6.5 ay oldu her ay olucak gibi ağrım oluyor fakat olmuyorum bazı anneler emzirme bitene kadar olmuyor deniyor bazıları olucak gibisin diyor. Sizde durumlar nasıl?
Eesmaaanur moma23 40 ciktiktan sonra hemen adet oldum. Ama duzenli olarak olmuyorum hala daha. Oglum 5 bucuk aylik. İlk bebeğimde de bu sekilde olmuştu. Zamanla duzene girecek.
hilalakin1806 moma23 oğlum 3 ay 20 günlük 1 kere oldum birkaç gün önce olmam lazımdı bende olmadım ama emzirmiyorum
Gizmokzilla moma23 doğumdan sonra ki 50 51.gün gibi oldum. Oğlum 26 aylık hala emiyor yani ben hiç sıkıntı yaşamadım dönem dönem gecikmeler dışında. Herkesin vücudu farklı tabi 🌸🌸
Eesmaaanur moma23 Duzensiz olmasi bence normal vücut alisacak zamanla. Ama icine sinmiyorsa yine de bir doktorunuzla görüşün derim.