hsenamt kızlar bebeğim 8 aylık, 1 aydır kızıma kendi sıktığım mandalina suyu veriyorum. mandalina suyu vermenin bir sakıncası falan var mı, bilginiz var mı. 6 aydan sonra verilebilr mi. sizler veriyor musunuz
Sungerbob hsenamt Ben veriyordum şuan 18 aylık olduk hala veriyorum çok şükür bi sıkıntı olmadı bizde ama bazı bebişler de pişik yapıyormuş
Gizmokzilla hsenamt asitli bi gıda olduğu için pişik yapma ihtimali var ama zaten 1 aydır veriyormuşsunuz bir sorun olmadıysa olmaz bir şey 🌸💐
aslikls hsenamt doktorumuz bal hariç her şeyi verebilirsin dedi bal 1 yaştan sonra ben de veriyorum benimki meyve suyu olarak içmiyor da ben 1 mandalina yediriyorum üst ince kabuğunu soyarak
3kedili2bebekli hsenamt yedirmeniz daha iyi olacaktır daha çok küçük daha meyve şekeri oluşuyor sıkınca o da şekerini yükseltir bir de sebepsiz bir pişik gorurseniz de mandalina portakal yapar aklınızda olsun ona göre ilerlerseniz ama bir rahatsizlik problem gormezseniz sakınca olmuyor