Yerleşme kanaması sadece ilk gebelikte mi oluyo. Kızıma hamile kaldığımda olmuştu, geçen ayın 7sinde adet oldum bu ay daha adet olmadım. Ama kızım daha 7 aylık belkide düzensiz adet oluyorumdur diyorum ve yerleşme kanaması olurdu yine belki diye test yapıp yapmama konusunda kararsızım. Aslında bu ayın 7sinde yaptım negatif çıktı. Ama şuan ayın 15 i tekrar mı yapsam diye kararsız kaldm