Öyle diyenlere bakma. Benim bebegimde aynı durumda Düzensiz uykusu. Ben düzene koymaya çalıştıkça daha da bozuluyor. O yüzden bosverdim, uykusu gelince uyutuyorum. Dün gündüz 6 saat uyanık kaldı mesela. Her çocuk aynı değil maalesef. Bazı çocuklarda hersey harika ilerlerken bazıları uyumayabiliyor. Çözüm yolları arayabilirsin ama moralini bozma