Ne zaman antidepresan kullansam o ay kist oluyo ileri derecede okb rahatsızlığım olduğu için ağır kullanıyorum .ilaç değiştirdim yine aynı oldu galiba adetim 4 gün gecikti testler negatif zaten korunmasız ilişkim oldu ama teste bakıyorum puan yok bir şey .Bi kere daha böyle oldu Dr gittim kist vardı bıraktım bu ay yine kullandım galiba yine kist var napcam bilmiyorum