Momalpa asla önermem TV üç kez değişti ana kartı yanmış ki çok TV izlenmez evde camaşır makinesi 3 kez değişti şimdi de buzdolabı gitti satış sonrası hizmet destek sıfır ürün kaynaklı parça kaynaklı arızayı müşterinin sırtına yük ediyorlar bir çizik bile yoktu dolabimizda çöp oldu buzluktaki etler yiyecekler çöp oldu diyoruz yedek dolabiniz yok mu komşunuza bırakın diyorlar herkesin evinde yedek buzdolabı mı var buzdolabı komşuyla ortak kullanacak bir şey mi kesinlikle pişmanlıktır Arçelik