atarepla Yenidoğanken bana 15er dakika iki memeden emzir demişlerdi. Şimdi 2 aylık ve asla yarım saat memede durmuyor. Sizinki kaç aylık ve kaç dakika emziriyorsunuz?
nnoktaa atarepla 9.5 aylık oğlum. Doğduğundan beri hiç süre tutmadım. Her emzirmede bir meme verdim. Yenidoğan döneminde uyuyakaldıysa çenesinin altından uyardım uyandı emzirdim. Büyümeye başlayınca uyuyana kadar emzirdim. Kendi bırakırdı hala öyle
aslymom atarepla kim dedi onu 15 dk iki meme diye eğitimde her öğünde tek meme şeklinde öğretildi ben yarım saat falan emziriyordum yenidoğanken
eyberenimo Bebeğim 16 günlük aynı şeyi banada söylediler ama asla o kadar durmuyor ben her emzirmede bir meme veriyorum kendi atana kadar emiyor bazen 2 3 dk bazen 5 6 dk ama 2saatte bir değil bazen saat başı yani açık büfe gibi asla saat zamanla beslemiyorum kendi ne zaman ne kadar isterse
asennaa Hiç dk tutmadım ama tek meme emzirmiştim her seferde, kendi ne kadar emmek istediyse. Yenidoğanken arada uyuklamaları ile birlikte yarım saati buluyordu sonra tabi azaldı , şimdi 5-10 dk anca
aslymom atarepla ilginç neden bu kadar tezat konuşuyorlar acaba alanında ilgili kişiler bizim kilo alımımız iyiydi hep. ben doğru emzirmeyi o şekilde biliyorum