Benim bebeğim 11 aylık oldu inanın doğduğundan beri çocukta uyumasında problem var. Artık ne yapcam ne zaman düzelecek bunu düşünmekten çok yoruldum. Sürekli burda foruma yazdım birilerinden duymaya ihtiyacım var. Gece 4 de kalkıyor uyumuyor sonra. Gündüz uykuları uzun değil bir kaç gündür gündüz yarım saat anca uyuyor. Tam düzeliyor en fazla 3 gün düzenli sonra yine bozuk. Ya birde çalışıyorum hiç ama hiç dinlenemiyorum. Neden uyanıyor araştırıyorum gündüz çok uyursa uyanırmış öyle bir durum yok. Oda karanlık serin değil bunlar sebep değil. Açtır diye gidip mama yapıyorum ama yine uyumuyor. Kalktı şimdi bir saat önce mesela gün başladı benim için. Ne zaman düzeliyor bu uykuları biri bana şöyle bir tarih verse kendimi hazırlıcam ya.