İki evladım var oğlum 4 yaşında kızım 7 aylık. Benim oğlumda kızımda hiç uyumuyorlar çıldıracağım saat sabahın kaçı olmuş kızım kalktı etrafa bakıyor, oğlum hiç uyumazdı sabahın 6’sına kadar ama gündüz birlikte uyurduk. Çıldırmak üzereyim oğlum bu sene anaokuluna başladı da uykusu düzene girdi. Kızımı sabah 7’de de kaldırsam 2-3’den aşağıya uyumuyor birde üçüncüye hamileyim halim kalmıyor valla canıma kıyasım geliyor bazen ,geceleri yasin suresiyle uyutuyorum kızımı ki nazar varsa alsın rahat uyusun korkmasın diye ama yok ne yaptıysam olmuyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ parça parça yazdım aşırı sinirliyim kusura bakmayın.