Kızlar merhaba bebeğim geçen hafta ishal oldu hastanede 3 gün yattık eve geldik ve ishali tekrar başladı, bir yakınım tavsiyesiyle alerjik diye yaptım ve azalmaya başladı şuan durmuş durumda bile diyebilirim ishali ama şöyle bir durum var ki kakasını yaparken sarı bildiğimiz süt kakası rengi ama beze geçtikten sonra 2 dk içinde yeşil/gri oluyor neden acaba 🥺 başına gelen var mı? Beze geçtiği an rengi değişmeye başlıyor kakasının