4 günlük Bebeğim sürekli emmek istiyordu doğduğundan beri uyumadan emiyordu ve çatlayan kadar ağlıyor sarılık oldu kaşıkla mama verdim rahatladı bir saat de olsun uyuyor iki üç saate bir mama aralarda da emiyor. Son iki üç emzirmemde kusmaya başladı korkuyorum. Uyanık kaldığı zamanlarda da sürekli ağlıyor sesi kısıldı normal mi